今天在msn和細菌大人說很怕去見工...
之後大人幫我做了個小練習*v*"



細菌 : 講下自己有咩興趣
我 : 睇漫畫- -

細菌 : um,,,看書,,,唔錯丫
我 : .......

細菌 : 點解想做呢行
我 : 因為想= =

細菌 : 得啦,你反去等消息啦=.=
我 : =..="

細菌 : 兩個星期內應該會有消息...請你的話=.=
我 : 如果冇你可唔可以見多我一次- -?直至你請我為止

細菌 : 努力恆心有係好,不過唔代表有回報=口=你反去啦,,,,不要拉住我的腳xd
我 : 冇試過點知會冇回報呢...我會用恆心打動你- -++

細菌 : =0=明年今日~~
我 : !!咁我由今日開始每兩個星期見你一次-v-

細菌 : 食蕉,同我拉走佢,,,,順便護送佢去精神病院
我 : =口=!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    山 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()